WARUNKI UCZESTNICTWA

Warunkiem uczestnictwa w konferencji jest dokonanie rejestracji za pośrednictwem formularza on-line dostępnego na stronie konferencji oraz dokonanie wpłaty na konto IBDiM
w banku Pekao SA nr 43 1240 6074 1111 0000 4998 4831 z dopiskiem "LF2025, imię i nazwisko".

OPŁATY KONFERENCYJNE


Opłata konferencyjna: 
500 zł (+ 23% vat)

Opłata konferencyjna dla pracowników administracji drogowej:  450 zł (+ 23% vat)


Opłata obejmuje:

  • udział w konferencji
  • materiały konferencyjne
  • wyżywienie

Zgłoszenia udziału można dokonać do 17 listopada 2025 r. Po tym terminie dokonanie zgłoszenia jest możliwe na podstawie indywidualnego ustalenia warunków z Organizatorem.

Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń!



Dla instytucji opłacających udział w Konferencji w co najmniej 70% ze środków publicznych opłata może być zwolniona z podatku VAT. W celu uzyskania zwolnienia należy przesłać stosowne oświadczenie na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Brak oświadczenia będzie skutkował doliczeniem 23% VAT do faktury.

WARUNKI REZYGNACJI 

Rezygnacja z udziału w konferencji powinna być dokonana w formie pisemnej i przesłana drogą elektroniczną na adres: lf2025@ibdim.edu.pl.
W przypadku rezygnacji z udziału w terminie do 7 listopada 2025 r. koszty uczestnictwa zostaną zwrócone w całości. Po tym terminie koszty uczestnictwa nie będą zwracane, a materiały konferencyjne zostaną przesłane pocztą.

Nieobecność uczestnika na konferencji oraz niedokonanie wpłaty nie jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w konferencji.

Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.