WARUNKI UCZESTNICTWA

Warunkiem uczestnictwa w konferencji jest dokonanie rejestracji za pośrednictwem formularza on-line dostępnego na stronie konferencji oraz dokonanie wpłaty na konto IBDiM w banku Pekao SA nr 43 1240 6074 1111 0000 4998 4831 z dopiskiem "LF2025, imię i nazwisko".

OPŁATA KONFERENCYJNA


Opłata konferencyjna z noclegiem w pokoju 1-osobowym:
 

  • 1 935 zł (+ 23% vat) - cena early bird (obowiązuje do 5 września 2025 r.)

  • 2 150 zł (+ 23% vat)


Opłata obejmuje:

  • udział w konferencji
  • materiały konferencyjne
  • wyżywienie
  • uroczystą kolację w dniu 05.11.2025
  • jeden nocleg w pokoju jednoosobowym

 

Opłata konferencyjna z noclegiem w pokoju 2-osobowym:
 

  • 1 755 zł (+ 23% vat) - cena early bird (obowiązuje do 5 września 2025 r.)

  • 1 950 zł (+ 23% vat)


Opłata obejmuje:

  • udział w konferencji
  • materiały konferencyjne
  • wyżywienie
  • uroczystą kolację w dniu 05.11.2025
  • jeden nocleg w pokoju dwuosobowym


Opłata konferencyjna bez noclegu

 

  • 1 485 zł (+ 23% vat) - cena early bird (obowiązuje do 5 września 2025 r.)

  • 1 650 zł (+ 23% vat)


Opłata obejmuje:

  • udział w konferencji
  • materiały konferencyjne
  • wyżywienie
  • uroczystą kolację w dniu 05.11.2025

Zgłoszenia udziału można dokonać do 27 października 2025 r. Po tym terminie dokonanie zgłoszenia jest możliwe na podstawie indywidualnego ustalenia warunków z Organizatorem. 

Dla instytucji opłacających udział w Konferencji w co najmniej 70% ze środków publicznych opłata może być zwolniona z podatku VAT. W celu uzyskania zwolnienia należy przesłać stosowne oświadczenie na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Brak oświadczenia będzie skutkował doliczeniem 23% VAT do faktury.

WARUNKI REZYGNACJI 

Rezygnacja z udziału w konferencji powinna być dokonana w formie pisemnej i przesłana drogą elektroniczną na adres: lf2025@ibdim.edu.pl.
W przypadku rezygnacji z udziału w terminie do 17 października 2025 r. koszty uczestnictwa zostaną zwrócone w całości. Po tym terminie koszty uczestnictwa nie będą zwracane, a materiały konferencyjne zostaną przesłane pocztą.

Nieobecność uczestnika na konferencji oraz niedokonanie wpłaty nie jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w konferencji.

Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.