WARUNKI UCZESTNICTWA
Warunkiem uczestnictwa w konferencji jest dokonanie rejestracji za pośrednictwem formularza on-line dostępnego na stronie konferencji oraz dokonanie wpłaty na konto IBDiM
w banku Pekao SA nr 43 1240 6074 1111 0000 4998 4831 z dopiskiem "LF2025, imię i nazwisko".
OPŁATY KONFERENCYJNE
Opłata konferencyjna: 500 zł (+ 23% vat)
Opłata konferencyjna dla pracowników administracji drogowej: 450 zł (+ 23% vat)
Opłata obejmuje:
- udział w konferencji
- materiały konferencyjne
- wyżywienie
Zgłoszenia udziału można dokonać do 17 listopada 2025 r. Po tym terminie dokonanie zgłoszenia jest możliwe na podstawie indywidualnego ustalenia warunków z Organizatorem.
Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń!
Dla instytucji opłacających udział w Konferencji w co najmniej 70% ze środków publicznych opłata może być zwolniona z podatku VAT. W celu uzyskania zwolnienia należy przesłać stosowne oświadczenie na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Brak oświadczenia będzie skutkował doliczeniem 23% VAT do faktury.
WARUNKI REZYGNACJI
Rezygnacja z udziału w konferencji powinna być dokonana w formie pisemnej i przesłana drogą elektroniczną na adres: lf2025@ibdim.edu.pl.
W przypadku rezygnacji z udziału w terminie do 7 listopada 2025 r. koszty uczestnictwa zostaną zwrócone w całości. Po tym terminie koszty uczestnictwa nie będą zwracane, a materiały konferencyjne zostaną przesłane pocztą.
Nieobecność uczestnika na konferencji oraz niedokonanie wpłaty nie jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w konferencji.
Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.